10 saker ni kanske inte visste om mig

Eftersom den här bloggen är ny så vet ni ju kanske inte så mycket om mig än? så därför får ni nu veta 10 saker om mig :)
  1. Jag har 7 kaniner som heter Wips, Piggelin, Vilda, Muskot, Igloo, Moa och Meja
  2. Jag går på ridning
  3. Jag började på konståkning när jag var 4 år och gick på d4t tills jag kankse var 10 år, så alltså gick jag på det i 6 år och hann vara med på tävlingar och så :) Det var jätte kul men det var träning varje dag så jag hann inte vara med kompisar och så
  4. Jag älskar att kolla på sånna pogram som sjukhuset
  5. Jag kan få damp när jag inte fattar matteuppgifter. Jag blir as irreterad och kan få ont i magen :S
  6. Min favoritmat är Sushi
  7. Mina favoritpogram är Hannah montana och The last song
  8. Min är ett STOORT fan av Miley cyrus och hon har varit min idol ganska länge
  9. Jag älskar kläder och vill köpa det heela tiden :D
  10. Jag fyller år den 25 Januari

Kommentarer

Innan du kommenterar läs det här:
- Var helst inte anonym
- Inget spam
- Om du har en fråga så fråga den i blogresponse rutan som du hittar på startsidan
- Vi gör gärna bloglovin byten så det är bara att fråga
- Om du vill kontakta oss så gör du det på [email protected] och glöm inte att skriva vem mailet är till


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback