Dagen

Å orkar inte... Jag hade precis skrivit ett långt inlägg och så försvann allt men men då får det bli ett kort istället.
Idag så åkte jag Emilia och Andréa till Täby och där kollade vi på bio vi såg EN gång i Phuket den var jätte rolig och bra. Sen efter bion så åkte vi hem och då var vi hos Emila en stund vi fixa lite små saker chatta med nån konstig Persson på msn som trodde vi var nån helt annan xD Men efter ett tag så börja Emilia och Andréa ha slime krig mysigt.
Jag och Andréa åkte hem runt kvart över 10 och ja jag två mackor för jag hade ju inte ätit nån middag.
Men nu ska jag hoppa i säng för ska gå upp halv nio imorgon hur ska det gå ??
Fick bli en bild på Andréa :)

Kommentarer

Innan du kommenterar läs det här:
- Var helst inte anonym
- Inget spam
- Om du har en fråga så fråga den i blogresponse rutan som du hittar på startsidan
- Vi gör gärna bloglovin byten så det är bara att fråga
- Om du vill kontakta oss så gör du det på [email protected] och glöm inte att skriva vem mailet är till


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback