Dagen

Hej bloggen idag har jag varit med Andrea hela dagen :)

Men idag vare ju skola som vanligt alla lektioner sööög men vi slutade ju ändå tidigt . Jag och Andrea gick hem till mig och prata lite sen gick vi till Andrea och var inne på datorn och så. Men efter ett tag kom Emelie och Filippa i våran klass och då var vi ute med dom och va lite med kaninerna men då försökte Emelie och Filippa mula oss sp vi sprang in och då stog dom under Andrea 's fönster så vi hällde vatten där xD haha. Efter det har vi väl bara suttit framför datorn och så hjälpte jag Andrea med läxan har varit en riktigt rolig dag :D


Kommentarer

Innan du kommenterar läs det här:
- Var helst inte anonym
- Inget spam
- Om du har en fråga så fråga den i blogresponse rutan som du hittar på startsidan
- Vi gör gärna bloglovin byten så det är bara att fråga
- Om du vill kontakta oss så gör du det på [email protected] och glöm inte att skriva vem mailet är till


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback