Förlåt

Guud, förlåt för jätte dålig uppdatering! Jag ska verkligen försöka att ändra på det! Jag har tränat massor inför ett omprov i engelska som är imorgon för mig, och en massa läxa jag har haft! Sen i måndags så känns det verkligen som jag har kommit hem från skolan och suttit och gjort läxor som värsta skolnörden -.- men snart blir det väll lugnt igen hoppas jag. Som Emelie skrv så hade vi nationella prov idag och det sög. Tänk er, hela dagen satt vi och gjorde prov och på morgonen skulle vi göra röris? :S Vår lärare tyckte att vi behövde det för det var tydligen bra att röra på sig när vi ska göra nationella prov och sen tyckte hon att det såg så löjligt ut så vi skulle göra det. men jag var verkligen inte med ;p Vi fick också mackor av henne men det var några i vår klass som fixade i årdning dom och det skulle vara perfekt om dom inte skulle lägga på så jävla mycket smör! Man spyr ju nästan av smör om man äter mycket av det. Så typ helften av mackorna slängde alla xD

Jag kom iallafall precis hem från att vara och köpa skor! Jag märkte för några dagar sen att mina skor hade gått sönder så då behövde vi åka och fixa nya

Kommentarer

Innan du kommenterar läs det här:
- Var helst inte anonym
- Inget spam
- Om du har en fråga så fråga den i blogresponse rutan som du hittar på startsidan
- Vi gör gärna bloglovin byten så det är bara att fråga
- Om du vill kontakta oss så gör du det på [email protected] och glöm inte att skriva vem mailet är till


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback