gud vad duktiga vi är, NOT

Tycker att vi känner oss väldigt duktiga som inte ens har gjort 100 inlägg xD Haha, men har iallafall precis gjort läxa. Vet ni en sak, för en stund sen blev jag as glad för att jag inte hittade min matteläxa så jag inte kunde göra den men då kom jag såklart på att vi har matteprov imorgon istället för matteläxan -.- Om jag ska vara helt ärlig så käns det verkligen inte som om det kommer att gå bra för mig. Allt jag inte kan ska typ vara med i provet.. Som tur var är det inget nationellt prov men ändå! Men ska gå ut till kaninerna nu och sen ska jag sova så hörs imorgon då, puss <3

Kommentarer

Innan du kommenterar läs det här:
- Var helst inte anonym
- Inget spam
- Om du har en fråga så fråga den i blogresponse rutan som du hittar på startsidan
- Vi gör gärna bloglovin byten så det är bara att fråga
- Om du vill kontakta oss så gör du det på [email protected] och glöm inte att skriva vem mailet är till


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback