Haft kul med Emelie

Hej på er ♥
Idag har jag varit med Emelie från typ 3 till 6 och vi hade det as kul! Vi gjorde en kort film som heter "Superrabbit The Movie" och la ut på youtube. Sugna på att se den?
Kollade iallafall runt lite på internet och letade efter snygga kläder och jag suktades verkligen av många. Jag typ döör om jag inte får dom! Hittade en as söt kigurumi som ser ut som en kanin och den måste jag verkligen ha men just nu är den slut i lagret så jag får vänta lite innan jag börjar tjata på mamma ^^

Kommentarer

Innan du kommenterar läs det här:
- Var helst inte anonym
- Inget spam
- Om du har en fråga så fråga den i blogresponse rutan som du hittar på startsidan
- Vi gör gärna bloglovin byten så det är bara att fråga
- Om du vill kontakta oss så gör du det på [email protected] och glöm inte att skriva vem mailet är till


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback