I morgon

Hello 😜
Vad gör ni dÄ ? SjÀlv sitter jag med ipaden och ska kolla pÄ lite program.
Jag har varit ute hela kvĂ€llen dĂ€rför har det varit dĂ„lig uppdatering frĂ„n mig hade faktiskt bestĂ€mt mig för att blogga idag men det gick ju sĂ„dĂ€r 😊 Men i morgon vet jag inte hur det blir med uppdateringen för jag kommer Ă„ka o vĂ€g pĂ„ morgon och köpa present till Elina sen mĂ„ste jag stĂ€da mitt rum som jag aldrig har hunnit typiskt mig 😏 sen sĂ„ ska jag gĂ„ till Elina och vara dĂ€r ett tag sen sĂ„ Ă„ker vi tvĂ„ till hennes bowling sak. Hon ska ha party haha nej skoja 😉 sen senare nĂ€r jag har kommit hem dĂ„ ska AndrĂ©a sova hos mig ska bli riktigt skojig dag imorgon
Puuuuuss / Emelie 💋

Kommentarer

Innan du kommenterar lÀs det hÀr:
- Var helst inte anonym
- Inget spam
- Om du har en frÄga sÄ frÄga den i blogresponse rutan som du hittar pÄ startsidan
- Vi gör gÀrna bloglovin byten sÄ det Àr bara att frÄga
- Om du vill kontakta oss sĂ„ gör du det pĂ„ [email protected] och glöm inte att skriva vem mailet Ă€r till


Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback