Min dag

Hej bloggen!
Idag har jag haft ridning, skit kul ska ni veta ^^ Efter ridningen så åkte vi hem och åt mat och sen har vi typ inte gjort något speciellt. Jag har typ suttit vid datorn hela kvällen och jag har precis kollat klart på filmen "Älska Mig" som jag hittade på en blogg :p Så sjukt bra film och typ världens sorligaste! jag satt och grät i typ halva filmen så min one piece blev prickig av tårarna som föll ner xD Jag märkte också att mitt ena hål i örat typ har blivit inflamerat så nu gäller det att tvätta det jätte ordentligt några gången per dag, så hoppas jag att det löser sig! Jag rekomenderar iallafall filmen stort måste jag säga! Vad har ni gjort i kväll då? Hoppas iallafall att ni har haft det jätte trevligt.

Kommentarer

Innan du kommenterar läs det här:
- Var helst inte anonym
- Inget spam
- Om du har en fråga så fråga den i blogresponse rutan som du hittar på startsidan
- Vi gör gärna bloglovin byten så det är bara att fråga
- Om du vill kontakta oss så gör du det på [email protected] och glöm inte att skriva vem mailet är till


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback