Sean Banan ju<3

Har ni haft en bra Lördag? ♥ Jag har haft en toppen bra Lördag, och har typ slappat hela dagen. Klockan 8 kollade jag på melodifestivalen och alla låtar söög ju, förutom Sean Banan och den där rock gruppen! Tyckte inte ni att Sean Banan skulle gå vidare direkt till globen istället för till andra chansen? Älskar verkligen ha. Så skön snubbe ju! :)

Har kanske inte haft så bra uppdatering idag för min del? Det har varit grymt mycket bättre på wesys.blogg.se! Men vi är ju också två stycken här och jag tycker väll inte att det är as dålig om man räknar med bådas inlägg?

Kommentarer

Innan du kommenterar läs det här:
- Var helst inte anonym
- Inget spam
- Om du har en fråga så fråga den i blogresponse rutan som du hittar på startsidan
- Vi gör gärna bloglovin byten så det är bara att fråga
- Om du vill kontakta oss så gör du det på [email protected] och glöm inte att skriva vem mailet är till


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback