slöa tills jag åker till Emelie

Hej på er! Vad gör ni en sån här härlig lördag? Själv sitter jag hemma framför datorn och degar ;) Men senare drar jag ju till Emelie och då ska vi ha skoj! Men innan jag åker till henne så har jag ju massa tid på mig att bara slöa runt, packa och fixa lite saker till bloggarna, så det är ju najjs. Min brorsa kommer laga mat åt mig så det behöver jag inte tänka på heller. Okej, nu låter det som att jag brukar stå och laga mat åt mig själv men så är det verkligen inte, min mamma och Johan har åkt till sälen idag för att Johan ska köra vasaloppet och planerna var igentligen att jag skulle hänga med men jag pallar inte sitta i bilen as länge för att åka hem nästa dag så då bestämde vi att jag sover hos Emelie istället! och jag kanske behövde fixa med mat själv men min brorsa kunde fixa det till mig sa han sen :D Naaajjs ju?
älskar lillpysen ^^ ♥

Kommentarer
JL

Tävling! :D

http://jlm.blogg.se/

2012-02-25 @ 21:04:49
URL: http://jlm.blogg.se/

Innan du kommenterar läs det här:
- Var helst inte anonym
- Inget spam
- Om du har en fråga så fråga den i blogresponse rutan som du hittar på startsidan
- Vi gör gärna bloglovin byten så det är bara att fråga
- Om du vill kontakta oss så gör du det på [email protected] och glöm inte att skriva vem mailet är till


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback