Svar till Emelie o Filippa

Emelie och filippa
Ja alla har rätt att tro på gud med vi vet att ingen av det gör det så ni behöver inte Skriva så bAra för att ni inte kommer på något annat, fått det från natta? Öh ja kanske, men vad fan har hon fått det ifrån, jo oss. Asså fifan vilka tards.

Jaja vi vill verkligen inte slösa bort all vår tid på er äckliga snorungar.. Bye bye and have a Good life sopor
Sv: spelar det så stor roll vad man säger eller? Ni kan väll lika gärna gå till natta och bli sur på henne gör att hon säger så? Och Föresten, jag längtar jävligt mycket tills imorgon när jag får träffa gladiator hero som ni skulle skicka på mig, haha fan vad töntiga!

Kommentarer
EMELIE OCH FILIPPA

Sa vi att ni skulle få träffa han idag eller, ha ha. Neej det tror jag inte vaa..



Vi längtar också tills imorgon då vi två kan äga ut er som i fredags. Puss gullungar vi ses imorgon :*

2012-02-19 @ 19:41:36
Nathalie Öhrneman

Vadå vad har jag sagt nu då? :O

2012-02-21 @ 16:13:46
URL: http://nattaohrnemans.blogg.se/

Innan du kommenterar läs det här:
- Var helst inte anonym
- Inget spam
- Om du har en fråga så fråga den i blogresponse rutan som du hittar på startsidan
- Vi gör gärna bloglovin byten så det är bara att fråga
- Om du vill kontakta oss så gör du det på [email protected] och glöm inte att skriva vem mailet är till


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback