Svårt att hinna med allt

Jag vill verkligen satsa stenhårt på båda mina bloggar men det går inte. För det första så har jag as mycket i skolan just nu, brukar igentligen inte bry mig om skolan så mycket men det funkar inte att ha det så hela tiden för lite efter sportlovet har jag utvecklingssamtalet och då kommer hon säkert att ta upp hur mycket kvarsittning jag har, typ en timme eller något :o min mamma kommer att få damp så det gäller att jag iallafall försöker att göra det man ska på lektionerna nu och det ä svårt för mig! Den första saken blev väldig lång men den andra saken är att det är skit svårt att ha två bloggar! Jag vill ju inte göra samma inläggen på båda bloggarna för det blir skit tråkigt. Det är också svårt att hinna med att skriva två olika inlägg, jag har så svårt att hinna med både läxor, skolan och bloggen men nu på sportlovet ska jag verkligen försöka att blogga mycket, men sen när skolan börjar så börjar det väll om igen? Men jag ska ändå försöka att blogga, men min andra blogg går faktiskt före nu för vi är iallafall två som bloggar här! Ja ville bara skriva det här för jag märker själv hur dålig jag är på att blogga här, jag suger verkligen! Men ni kanske förstår varför nu? Nu ska jag iallafall skavsår hörs imorgon, puss <3

Kommentarer

Innan du kommenterar läs det här:
- Var helst inte anonym
- Inget spam
- Om du har en fråga så fråga den i blogresponse rutan som du hittar på startsidan
- Vi gör gärna bloglovin byten så det är bara att fråga
- Om du vill kontakta oss så gör du det på [email protected] och glöm inte att skriva vem mailet är till


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback