var på bio idag

Hej på er. Har igentligen inte så mycket att skriva för Emelie har ju redan skrivit och ungefär så har min dag också varit idag ;) Min dag började med att min mamma stog och roppade på mig att jag skulle vakna skit länge, men jag var helt borta så jag hörde bara det lite men jag sov ändå, knas ju ^^ Efter ett tag så vaknade jag till liv och kunde äntligen svara men problemet var att jag visste ju inte vad hon hade roppat, det ända jag visste var att hon hade försökt att väcka mig! Hon hade planerat att vi skulle åka till centrum och luncha lite och fixa ett nordea kort till mig så jag sket i frukosten eftersom klockan var så mycket och då kunde jag ju lika gärna äta lunch på en gång. När vi hade fixat allt som skulle göras så drog jag, Emelie och Emilia till täby och kollade på bio, det blev filmen En gång i phuket (som emelie skrev) och jag tror att alla vi tre tyckte att den var rolig och bra? Efter bion åkte vi till Emilia och hade det skoj. Emelie har ju skrivit lite om det också så om ni vill läsa om vad vi gjorde där får ni ta och läsa hennes inlägg ^^ Puss ♥

Kommentarer
Denise 22 - mamma till Kevin 6

Den vill jag också see :D

2012-03-01 @ 21:09:56
URL: http://familyportrait.blogg.se/

Innan du kommenterar läs det här:
- Var helst inte anonym
- Inget spam
- Om du har en fråga så fråga den i blogresponse rutan som du hittar på startsidan
- Vi gör gärna bloglovin byten så det är bara att fråga
- Om du vill kontakta oss så gör du det på [email protected] och glöm inte att skriva vem mailet är till


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback