En åsikt

Jag hatar när folk har flera bloggar och skriver exakt samma inlägg på båda bloggarna. Det blir ju tillsist bara roligt att läsa en av bloggarna! Jag tycker att man ska skriva olika inlägg för då kommer läsarna att läsa båda bloggarna :) Blir allvarligt sjukt irreterad på folk som gör så. Någon som håller med? ♥

Nu kommer det här inlägget att publiceras på min andra blogg, http://wesys.blogg.se men jag kan ju direkt inte ha en annan åsikt bara för att jag har flera bloggar? Men jag brukar inte göra så och då blir jag ju inte irreterad om man bara gör det någon gång ibland heller! Men hela tiden är en annan sak.

Kommentarer

Innan du kommenterar läs det här:
- Var helst inte anonym
- Inget spam
- Om du har en fråga så fråga den i blogresponse rutan som du hittar på startsidan
- Vi gör gärna bloglovin byten så det är bara att fråga
- Om du vill kontakta oss så gör du det på [email protected] och glöm inte att skriva vem mailet är till


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback