Godnatt bloggen

Nu tänkte jag gå och lägga med, men visst har helgen gått fort? Jag har haft en bra helg och speciellt igår när jag sov hos Emelie. Det var faktiskt ett tag sen vi sov över innan det. Vi hade planerat några gånger men då gick det ine men det var grymt igår :) Älskar dej bästis <3 Hade så kul och vi satt och garva hela tiden. Imorgon ska jag och Emelie typ redovisa för klassen om hagel men vi har typ bara skrivit 2-3 rader men vågar ändå inte. :o feg eller vad säger ni? Amen nu ska jag sova så Puss

Kommentarer

Innan du kommenterar läs det här:
- Var helst inte anonym
- Inget spam
- Om du har en fråga så fråga den i blogresponse rutan som du hittar på startsidan
- Vi gör gärna bloglovin byten så det är bara att fråga
- Om du vill kontakta oss så gör du det på [email protected] och glöm inte att skriva vem mailet är till


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback