mår ni?

Hejsan grisar, hur mår ni? Själv mår jag jätte bra och har precis druckigt en jätte god hallon smoothie. hade på mig min rosa one piece idag så det var jätte mysigt. Så skönt att bara dra på sig en one piece, för då behöver man inte tänka på både byxor och tröja. och det är ju också så skönt att bara gå runt i en sån, speciellt för någon som brukar frysa jätte ofta (: Mins när jag såg en för första gången och jag tyckte den var jätte snygg och ville ha en sån på en gång och efter mycket tjat så fick jag köpa en! Älskar mina one pieces och ångrar verkligen inte att jag har dom <3

Kommentarer

Innan du kommenterar läs det här:
- Var helst inte anonym
- Inget spam
- Om du har en fråga så fråga den i blogresponse rutan som du hittar på startsidan
- Vi gör gärna bloglovin byten så det är bara att fråga
- Om du vill kontakta oss så gör du det på [email protected] och glöm inte att skriva vem mailet är till


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback