Nöjd

Är rätt nöjd med statestiken ändå! Igår hade vi 12 unika och idag har vi haft 10 än sålänge. Bloggen är ju nästan helt ny (började med den i lördags ju) och det ända vi har gjort är att länkat den på min blogg. Det kanske inte är as bra men jag är ändå rätt så nöjd med det :) Ni är gryma!! Jag har iallafall precis ätit och det blev fiskpinnar med potatismos. har bestämt mig för att aldrig laga sån mat när jag flyttar hemmifrån... Hur kan man ens fundera på det? Det kanske inte alls är så änkelt att laga den godaste maten hela tiden, men det får jag se när jag kommer så långt.
Fick den av Emelie :)

Kommentarer

Innan du kommenterar läs det här:
- Var helst inte anonym
- Inget spam
- Om du har en fråga så fråga den i blogresponse rutan som du hittar på startsidan
- Vi gör gärna bloglovin byten så det är bara att fråga
- Om du vill kontakta oss så gör du det på [email protected] och glöm inte att skriva vem mailet är till


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback