till tvn klockan 8

Snart ska jag gå och kolla på Familjen annorlunda på 4an. Tycker sånna pogram är roliga :) Det börjar klockan 8 och jag tror att det är första avsnittet på sesongen. Efter jag har kollat på det så ska jag kanske se på Mammor och minimodellerna som börjar klockan 9. Gud vad mycket tv det blir nu asså xD Nej men jag brukar faktist inte kolla på Tv så ofta! Men har ni sätt mammor och minimodellerna? det är sjukt mendet verkar vara jätte kul den här gången. Dom ska typ sminka sina barn tror jag. Om jag inte hinner se mammor och minimodellerna ikväll så blir det nog imorgon.

Kommentarer

Innan du kommenterar läs det här:
- Var helst inte anonym
- Inget spam
- Om du har en fråga så fråga den i blogresponse rutan som du hittar på startsidan
- Vi gör gärna bloglovin byten så det är bara att fråga
- Om du vill kontakta oss så gör du det på [email protected] och glöm inte att skriva vem mailet är till


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback