Blogg?

Allvarligt ska vi verkligen ha kvar den här bloggen ?
Uppdateringen suger och det är nästan bara jag som bloggar just nu för Andréa har ju en till blogg som hon vill skriva på. Hur tycker ni att vi ska göra för jag Vill inte ha kvar den här om det är bara jag som bloggar Visst Andréa hon är grymt mycket bättre på att göra långa inlägg och jag gör mest korta inlägg för jag suger på att göra långa!!! Men ändå vill ju ha den här bloggen jag vill inte bara radera hela skiten för jag tycker det är mycket roligare att blogg med nån en att ha en blogg helt själv! Och ja jag vet ibland har man bara inte lust att blogga så brukar jag också iallafall förut på min förra blogg då sluta ja i några månader tror jag ? ;) Tror att vi inte ska tabort bloggen för jag tror att Andréa inte heller vill det men man vet ju aldrig. Det kan ju hända att nån av oss tar en bloggpause eller båda två.

Kommentera och skriv om ni vill att jag ska fortsätta blogg här, skulle inte vara kul om jag inte får några kommentarer alls för då kommer jag ju inte ha någon lust att blogga! Skulle vara jätte bra om ni skulle kunna berätta vad ni vill se mer av i bloggen också för då blir det mycket lättare för både mig och Andréa…



Uppdatering kommer vara som vanligt tills jag har bestämt mig


Kommentarer

Innan du kommenterar läs det här:
- Var helst inte anonym
- Inget spam
- Om du har en fråga så fråga den i blogresponse rutan som du hittar på startsidan
- Vi gör gärna bloglovin byten så det är bara att fråga
- Om du vill kontakta oss så gör du det på [email protected] och glöm inte att skriva vem mailet är till


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback