BLOGGPAUSE

Bloggpause orkar verkligen inte att blogga just nu har liksom ingen lust. Kommer att ha det kanske i några dagar vi får se hur lång tid jag har det men kommer iallafall ha börja blogga på tisdag så då ska jag ha kommit på massa av idéer som jag ska blogga om :)
ska faktiskt redan nu försöka komma på roliga saker att blogga
om! Och om ni har nåt speciellt ni vill att jag ska blogga om så är det bara att kommentera det här inlägget.
image description
Förresten med det här inlägget har vi gjort 200 inlägg, vet att det är ganska lite för vi har ju haft bloggen i ungefär 3 månader tror jag ? Och så är vi 2 som uppdatera här ^^

Kommentarer
Anicia

fin blogg!

2012-03-15 @ 15:54:16
URL: http://sarpauamanic.blogg.se/
Elin

Har startat VECKANS BLOGG i min blogg just nu.

Vill du ta del av mina läsare, och bli länkad i min meny under en vecka?

Då kan du anmäla dig till VECKANS BLOGG nu.

Direktlänk; http://believe.webblogg.se/2012/march/veckans-blogg.html

Det kanske är DU som blir vinnaren/ en av vinnarna.

Att vara med skadar inte :P Hoppas nu att du är med.



Kram <3

2012-03-15 @ 17:44:02
URL: http://believe.webblogg.se/

Innan du kommenterar läs det här:
- Var helst inte anonym
- Inget spam
- Om du har en fråga så fråga den i blogresponse rutan som du hittar på startsidan
- Vi gör gärna bloglovin byten så det är bara att fråga
- Om du vill kontakta oss så gör du det på [email protected] och glöm inte att skriva vem mailet är till


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback