Cp skola

Nu är jag hemma från skolan fick sluta mer än en timme tidigare så det var skönt ;) Men idag har det varit en jobbig dag när vi va och simma så var det helt okej men när vi var i omklädningsrummet så gick våran klass utan mig,Natta,Alina,Jonna och Emma.s så det blev massa bråk med läraren och vi fick prata med rektorn så våran vikare ska tydligen ringa hem till oss och säga att vi har skolkat fast vi han med bussen. Fattar inte varför? Allvarligt bussen fick vänta 2 min på oss och då ska dom ringa hem och säga att vi skolka i 2 min eller?;) Haha cp…


Kommentarer

Innan du kommenterar läs det här:
- Var helst inte anonym
- Inget spam
- Om du har en fråga så fråga den i blogresponse rutan som du hittar på startsidan
- Vi gör gärna bloglovin byten så det är bara att fråga
- Om du vill kontakta oss så gör du det på [email protected] och glöm inte att skriva vem mailet är till


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback