I sommar

Min sommar kommer vara bäst!
I sommar ska jag och Andréa på språkresa och ha det bäst kommer bli jätte kul. Man kommer få göra massa roliga saker och gå i skola i tre timmar och lära sig mycket engelska som jag behöver ^^ Längtar sååååååååhär mycket och lite till. Fatta vad kul, Åka dit bara vi två och alla andra som ska ditt såklart men är ändå lite rädd för tänk dig själv att sova borta i 9 nätter hos en familj man aldrig träffat och är ju inte super bra på engelska… fast så ska det ändå bli så kul. Det är ju lång tid kvar men då måste vi fixa gästbloggare för vi kommer inte kunna uppdatera tror jag?! Men ni måste bara erkänna att min sommar kommer vara bäst.

Texten skulle inte var fettad men gick inte att ta bort -.-

Fina Dea ❤




Kommentarer

Innan du kommenterar läs det här:
- Var helst inte anonym
- Inget spam
- Om du har en fråga så fråga den i blogresponse rutan som du hittar på startsidan
- Vi gör gärna bloglovin byten så det är bara att fråga
- Om du vill kontakta oss så gör du det på [email protected] och glöm inte att skriva vem mailet är till


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback