Idag var jag med Emma

Hej på er :D Idag har jag som sagt varit med Emma. Vi hade det jätte skoj men det är grymt mcyket roligare hos henne så jag har bestämt att nästa gång är vi där ;D Vad har ni gjort idag då? Hoppas ni har haft en grymt kul dag! Jag och Emma busringde br, såå kul ska ni veta. Jag satt och snacka med dom as länge och lekte en gammal tant som heter Ulla-kajsa ^^ Sen åt vi glass med skiiit mycket strössel så det blev mummsigt, fast känner mig ganska fet när jag sitter och käkar det >.<
jag vet, ni undrar säkert varför det står http://wesys.blogg.se men det heter nämligen min andra blogg och det ser skummt ut om man skriver två adresser ;p

Kommentarer

Innan du kommenterar läs det här:
- Var helst inte anonym
- Inget spam
- Om du har en fråga så fråga den i blogresponse rutan som du hittar på startsidan
- Vi gör gärna bloglovin byten så det är bara att fråga
- Om du vill kontakta oss så gör du det på [email protected] och glöm inte att skriva vem mailet är till


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback