iphone <3

Igår sa min mamma och Johan att min iphone skulle komma nästa vecka men dom ljög för när jag åt och skulle gå och hämta mer mat så låg det en Iphone 4s på bprdet framför min stol när jag skulle sätta mig. Blev överlycklig för trodde att jag behövde vänta en hel vecka tills jag skulle få den, men så var det inte! Fast vet ni, jag märkte att det var en iphone 4s efter några timmar när jag skulle få för att se hur den såg ut.. Såklart att jag vet hur en iphone ser ut men jag behövde kolla för att känna att det verkligen var min! :) Så imorgon ska jag nog fixa med den så att den fungerar och då kan jag nog ta med den till skolan på måndag. Så nu kan jag köpa massor med skal och massa till den och det kommer bli så kul att kunna byta skal så det passar till ens klädstil (:

Kommentarer

Innan du kommenterar läs det här:
- Var helst inte anonym
- Inget spam
- Om du har en fråga så fråga den i blogresponse rutan som du hittar på startsidan
- Vi gör gärna bloglovin byten så det är bara att fråga
- Om du vill kontakta oss så gör du det på [email protected] och glöm inte att skriva vem mailet är till


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback