Lördag /Andrea

Hej på er sötnosar. Hur mår ni idag? Jag mår toppen, har liksom inte haft något på schemat idag och det kommer inte att hända något speciellt heller, förutom att kolla på melodifestivalen på tv! Har bara tagt det lugnt och klippt ut lite bilder på Miley cyrus och Justin bieber i några tidningar, sen har jag bara suttit vid datorn och kollar runt på kläder och saker jag vill ha till mitt rum, funderar ju på att göra om ena mitt rum till en garderob vet ni ^^ Efter melodifestivalen kommer jag och brorsan vara hemma själva så det kommer vara jätte skönt att inte höra dom vuxnas tjat hela tiden!

Jag har ju inte bloggat på ett tag... Har verkligen inte haft lust eller hunnit för jag har haft massa saker som jag har behövt göra och om det är något viktigt så måste jag göra det föra att blogga! Igår var vi ju i globen och då hann jag helt enkelt inte att blogga, men ikväll kommer jag blogga lite eftersom det inte står något annat på schemat.
Idag har jag på mig en enkel outifit. En justin bieber tröja och ett par jeans leggings (eller vad det heter) och allt är från Hm!  Vad tycker ni om outifen?

Kommentarer

Innan du kommenterar läs det här:
- Var helst inte anonym
- Inget spam
- Om du har en fråga så fråga den i blogresponse rutan som du hittar på startsidan
- Vi gör gärna bloglovin byten så det är bara att fråga
- Om du vill kontakta oss så gör du det på [email protected] och glöm inte att skriva vem mailet är till


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback