Min daag

Förlåt för jag inte har bloggat men har inte orkat och har inte direkt haft nån blogg lust.. Men ska försöka bättra mig så ni får iallafall några inlägg per dag

Men idag så var det skola ganska skön skoldag för vi hade ingen spanska på slutet av dagen och spanska är lugnt jobbigaste lektionen. Vi hade också nationellt prov idag tror det fick ganska bra. Men efter skolan så gick jag och Andréa hem till mig för vi skulle vänta till klockan tre och då skulle jag,Andréa och Felicia gå en liten promenad för vi ska satsa på att bli smala till sommaren ;) men vi gick ungefär 5 km? Och när vi gick så började såklart att regna xD
Och sen efter ett tag började det att hagla också fast inte så mycket. Men imorgon vet jag inte om vi skulle gå en till promenad? Det får vi se imorgon. Men nu måste jag verkligen sova Godnatt ❤


Kommentarer

Innan du kommenterar läs det här:
- Var helst inte anonym
- Inget spam
- Om du har en fråga så fråga den i blogresponse rutan som du hittar på startsidan
- Vi gör gärna bloglovin byten så det är bara att fråga
- Om du vill kontakta oss så gör du det på [email protected] och glöm inte att skriva vem mailet är till


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback