Min dag

Hejsan svejsan :) idag har det vart en helt vanlig skoldag stanna kvar en stund efter skolan med Andrea,natta och Naomi fast Naomi och Andrea gick ju förre oss för Andrea skulle till sin riddning och Naomi skulle bara hem antar jag ;) efter ett tag så gick jag även hem. Direkt när jag kom hem så satt ja mig och kolla runt på datorn och gjorde läxan som är till imorgon nån jävla engelska sak… jag åt middag läste min andra engelska läxa. Sen så gjorde jag inte så mycket mer Elina kom och knaka på och undra om jag ville komma ut så vi gick ut och bus ringde till olika perssoner men vi sa typ så härbhello det här are Max you har köpt en hamburgare men inte betalat tjaaråå companytt ^^ gick in kvart över 8 och har bara kollat på tv men nu måsta jag sova så gooodnatt
//Emelie

 


Kommentarer

Innan du kommenterar läs det här:
- Var helst inte anonym
- Inget spam
- Om du har en fråga så fråga den i blogresponse rutan som du hittar på startsidan
- Vi gör gärna bloglovin byten så det är bara att fråga
- Om du vill kontakta oss så gör du det på [email protected] och glöm inte att skriva vem mailet är till


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback