Min dag

Hellu.. Idag har jag varit med Emelie och vi gjorde ehm typ.. Inget! Början så skrev vi upp lite saker sm kanske skulle kunna före en större chans för oss att få en iPhone men sen kom vi verkligen inte på något att göra så vi satt på en varsin stol i minst en timme och bara kollade Haha. Åkte hem vid 6 och kollade lite på datorn och sen åt vi middag, kyckling med någon sås. Jaa, sen har jag väll inte gjort något speciellt förutom att kolla runt lite på språkresor för jag funderar på att åka på en, mest för att åka utomlands utan någon förelder och att man får bo hos en engelsk familj och jag inte kommer att fatta ett piss vad dom snackar om >.< jag suger verkligen på engelska så det finns en chans att jag kommer att råka skratta för att jag inte fattar nåt.. Men man får bo med nån/några andra svenska barn så det löser sig! Men nu ska jag sova och jag behövde gå och lägga mig rätt så tidigt för att det är sista morgonen innan skolan börjar morgon, och brukar ju sova till 12-13 så jaah, kommer vara jävligt svårt att gå upp 7 på måndag! Men hörs imorgon, puss <3

Kommentarer

Innan du kommenterar läs det här:
- Var helst inte anonym
- Inget spam
- Om du har en fråga så fråga den i blogresponse rutan som du hittar på startsidan
- Vi gör gärna bloglovin byten så det är bara att fråga
- Om du vill kontakta oss så gör du det på [email protected] och glöm inte att skriva vem mailet är till


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback