Mylovebasket ♥

Haha, nu har ju Emelie tipsat om sin lovebasket så nu är det min tur ^^ Nej men jag älskar ju kläder så har varit inne på mylovebasket många gånger och kollat men har aldrig hunnit skaffa ett konto så det var väll igår eller förrigår som jag skaffade det. Har lagt in skit snygga kläder så ni kan ju alltid ta en titt! Skulle vara super kul om ni ville följa mig också men det är såklart inget ni måste, bara om ni gillar mina kläder (:
ASOS - UNIF Drew Trashed Hipster Hotpants hos Mylovebasket Somewear - Tall Hood hos Mylovebasket Jeepers Peepers - Jeepers Peepers Fred Clear Glasses hos Mylovebasket ASOS - Wildfox Texas Broke Mah Heart Jumper hos Mylovebasket ASOS - ASOS Bunny Jumper hos Mylovebasket AWear - AWear Animal Jumper hos Mylovebasket
Har ni ungefär sån här stil borde ni absolut kolla min lovebasket!

Kommentarer

Innan du kommenterar läs det här:
- Var helst inte anonym
- Inget spam
- Om du har en fråga så fråga den i blogresponse rutan som du hittar på startsidan
- Vi gör gärna bloglovin byten så det är bara att fråga
- Om du vill kontakta oss så gör du det på [email protected] och glöm inte att skriva vem mailet är till


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback