Tillbaks /Andrea ♥

Hej, Andrea här!
Glömt bort mig? Haha, nästan så ni borde ha gjort det x) Har ju inte bloggat på ett tag för att det har hänt massa saker så jag har helt enkelt inte kunnat! Men det är tur att vi har Emelie, hon har bloggat mycket medans jag inte har gjort det. men nu ska jag försöka att börja blogga igen, så nu har ni två som blogger, bra va? ♥

Igår och idag var Emelie sjuk.. :( Det har inte varit lika kul utan henne! Det är ju såklart kul att vara med Natta och Naomi men allt blir mycket skojsigare när Emelie är med ^^ ♥ Hoppas hon kommer imorgon iallafall, för om hon inte gör det blir jag sur ;P

Idag var jag hos tandläkaren. Allt såg grymt ut, alltså inga hål! Ni ska bara veta hur rädd jag var innan för att ha hål, för ingen av mina storebrorsor eller jag har haft det och tänk om dom står med en stog borr och jag ligger där och skriker :o Mardrömmen! jag fick sluta tidigare en alla andra idag eftersom jag skulle dit, så det var endå rätt så bra ;) efter vi hade varit hos tandlärarn så åkta jag och mamma ner till centrum och åt lunch fast jag redan hade ätit i skolan ^^ Sen gick vi in på teknikmagasinet och köpte ett skal till min Iphone jag ska få! Det var inte något speciellt skal, bara ett helt vanligt rosa men jag behöver ett för att det skyddar ju lite mer iallafall :) Jag kommer att få den i veckan eller nösta vecka, och jag längtar så otroligt mycket!!! ♥

Kommentarer

Innan du kommenterar läs det här:
- Var helst inte anonym
- Inget spam
- Om du har en fråga så fråga den i blogresponse rutan som du hittar på startsidan
- Vi gör gärna bloglovin byten så det är bara att fråga
- Om du vill kontakta oss så gör du det på [email protected] och glöm inte att skriva vem mailet är till


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback