Var med och tävla hos Alexandra ❤

Jag tycker ni ska vara med och tävla hos Alexandra !! Man kan Vinna ett par valfria uggs och det är jätte enkelt att vara med och ni kanske tänker att vintern är över att man inte behöver uggs nu ? Men set är bara snyggt att ha det + så igentligen så är det sommar skor och man kan ju ta några uggs som inte är lika varma om man vill kunna ha dom just nu på våren :) jag är iallafall med och jag tycker ni ska önska mig lycka till :D länk till tävlingen http://vadfanskajagheta.se/vinn-ettparugg/ gå in nu och var med ;)


Kommentarer

Innan du kommenterar läs det här:
- Var helst inte anonym
- Inget spam
- Om du har en fråga så fråga den i blogresponse rutan som du hittar på startsidan
- Vi gör gärna bloglovin byten så det är bara att fråga
- Om du vill kontakta oss så gör du det på [email protected] och glöm inte att skriva vem mailet är till


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback