vill ha världens mysigaste rum

Funderar på en sån här klädhängare till mitt rum. Ska ta bort garderobsdörrarna och bara ha några saker i garderoben, sen ska det hänga kläder på den här! Det ska också vara en stor spegel och jag ska köpa nya parfymer och fixa en hylla där jag kan ställa dom på. Det ska vara en vit eller rosa matta på golvet som är jätte mysig att sitta på, sen ska det vara rosa gardiner. Ska köpa massor med nya kläder och skor, sen ska jag måla om mitt rum vitt. Det ska bli världens mysigaste rum (walk in closet) som jag vill vara i hela tiden, ska bara kunna ligga på golvet utan att göra någonting alls! Det är iallafall min dröm och den drömmen ska jag försöka att ta mig ur genom att fixa det exakt som jag vill ha det ^^ då är det meningen att det här ska vara i ena mitt rum och när jag är klar med det så börjar jag fixa mitt "sovrum" så det också kan bli mysigt
RIGGA Klädställning IKEA Justerbar höjd, anpassa efter behov.

Kommentarer

Innan du kommenterar läs det här:
- Var helst inte anonym
- Inget spam
- Om du har en fråga så fråga den i blogresponse rutan som du hittar på startsidan
- Vi gör gärna bloglovin byten så det är bara att fråga
- Om du vill kontakta oss så gör du det på [email protected] och glöm inte att skriva vem mailet är till


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback